mandag 17. november 2008

Arkiv: Filippinene 2006 - 11

Kommentarar

Skrevet av 13. juli 2006, klokken 14.07

Hallo.

Foerste bud. Vest dokker proeve aa sende meg meldinge paa telefon sa noettekje det. SIM-korte har tadd kveld. Har et filipinsk simkort, men eg har ikkje tlefon paa meg saa eg veit ikkje ke nomre e.

Mamma: Grattulere med gaardagen.

Pernis: Amors Lasso ja. Du e meg no en go enn:) Korr det gaar i swedens land?

Karn oppaa bakken: Tok deinn gaata med en gaang. Har kjoept meg belte med SPA-KONGEN paa beltespeinna... ALL INN

BAAB: Godt aa hoere at han e sjitver heime. Haels svenskan og fameljen.

Kalsn: aeaeae...jo takk det gaar baere svaert me sjitinga. Har laert meg naan triks. Et kun naar eg e kort vei ifra dass. Brukbar dass. Bijdd mijnner kraesn no og. Forrledn va eg paa en dass kor eg saag feire eddie stobarta (edderkoppa foerr vanlie folk). Gjor meg ingenting.

Line: Haels Finnfjorn. Reinn med regningen tel han Kolbjorn i banken, saa kan han traekke det utav soenn sin konto. Gjaevt saann sett. PS! Tidsfoerrskjelln e paa 6 tima.

Lennart Persson: Ja eg e i livet. Vorre paa laup naan daga. Den linken du ga meg verke ikkje. Tap foerr Pioner mot For I presume? Badminton snart? Om vennen min skal besoeke meg i norwegen vil eg anta, vest ho faar lov hos myindigheitn aa foerrlate foerr ei vekka eiller saa.

Anneren: Go tur tel faestivaln. Spritfaestival I presume.

KIM og Snondre: Korsn gjoer dokker det daer nere i Grekenland naar dokker draeg kvinnfolk med heim...ja sia dokker baere har ei saeng... ae ae ae

Aksel: Eg bei hjaelpen. Har filipinsk simkort saa eg har nomre dett eida. E det fortsatt 41055822? Harheidi e dyktig... Naei eg trur vi maa graeve fram han Yngvar snart. Stadheim eiller Bendiksen. Ka som heilst.

Lenapenasjokoladehena: Eg ska foer ete 14 laushuinna foer eg bryt ei sjystjaerna i gomman. Saa veit du det. Ivaertfaill 13 ska eg klare. Naerme seg arbei igjen...faar dokker reist nokka ut i den store vaerdn? (Soerreisa og hytta paa Taarnevatne taell ikkje!!) Jau fan skukje dokker tel Bulgarien? Keti???

Marria og Vanjapanja: Laes dokke eindaa?

Dr Steeeeeeele JUSTICE!!!: E det liv????????

Laugo: E kveita kommen?

Sverre Brandhaug: Sedd han Eggen idde siste? Skad u agare paa springsteen igjen??

Elin: Eg e skyilldi deg 200 krone. Registrer deg di sjur saa du kan skrive ting inn her.

Ja nei, eg avvente no tel dokker skriv fleire kommentara.

Travel Finnfjording paa laup.


Kommentarer

#1 Kommentar fra Line (svar):

Hei igjen. Bra du har vett å skrive, har venta kvær dag...hehe. Har no hatt høgtlesning t diverse folk, og dem flire(les:Rigmor, Eva. tante Jorunn etc.) Han Hugo læs og, og ho Hege har og fått adr. Du må no sjøl sei fra vesst d e nokken som ikkje bør lese "hedderan". D har regna, regna og atter regna, så du kan godt sei vi har regntid her og. En kveld d bei sol, gikk eg og ho mamma berserk på bjørka oppførr garasjen, sånn at vi sku ha fri tellgang på sola heilt t ho gikk ned. Vel, no ser bjørka ut som et japansk bansai-tre. Ho mamma sa: "D va kje meininga ho sku bi sånn". hehe. Åja, e d bære 6 timers førskjell!!! Ja, eg ska levere regningen dine i banken, trur d va ei fra kiropraktor oxo. Les du eposten din førresten?
Bursdagsfeiring i heimen igår, vi va 7 stk.kjærringe. Gode greier, men eg trur kje du gikk glipp av nokka der heller. Apropos de der hanan, så leste eg nettopp i en av Jo Nesbø sine bøker ("Kakkerlakken") om at han Harry Hole va på hanekamp. Men der i Thailand, kor handlinga foregikk, så trur eg kje d va lov med de der kniv-greian lenger. Fysj farsken d hørtes groteskt ut, men eg har og sett det på film før.
-Sister Sue-

Upassende? Tips moderator!Skrevet 13. juli 2006, klokken 14.59

#2 Kommentar fra Sverre (svar):

Laisn!
Dæven va bekjymra førr deg når du ikje hadde blogga p'længe. hadde milliardærn bidd rana eille?? Ja fan trur du ikje eg klarte å få fatt i brusteinbilletta igjænn!! Skal holde ækstrakonsert 29.oktober i spektrum..d bir jævlig bra.. Gudd njus! Lønnsøkninga e tadd med på deinnan lønningsdagen (12.juli) så no har du eida meir å rutte me. Etterbetaling får du vel i septober.. Vess dokker lærerea fikk nokka økning da.....
Lure på en ting.. fillippinneran e d sånn at aille der nede røyke? kvær gong eg har sedd på tv derifra har d stådd en kar med ei pipa eller sneip i kjæftn, tainnsteille der e vel så som så me??
åsså en ting tel har kvinnfolkan bart?
seinde me en litn link...jævelsk arti.... høres ut som goe gamle radio-metttroms.

http://www.idi.ntnu.n...

suss å klæm

Upassende? Tips moderator!Skrevet 13. juli 2006, klokken 15.38

#3 Kommentar fra Lena (svar):

If you say so... Vi reise 26.juli tell Sunny Beach! Håpe på masse regn,- førr her hoill vi på å brenne bort! E jo svart av aill dennan sola... Ellers blei vi mæ på lærende nettverk! =) Håpe det blir bra!

Ingen kommentarer: