mandag 17. november 2008

Arkiv: InterRail 2007 - 10

Kort fra Bad Waltersdorf

Skrevet av Finnfjord 18. juli 2007, klokken 15.07

Laisn baisn. I gär fikk eg sedd Boro spaelle 1-1 i en relativt bedrövelig fotbaillkamp. Hertha hadde mange supportera som lagde liv, Boro hadde en sjitfuill skrue som sto aleina og ropte abuse tel Hertha, og han Jason Euell pä Boro. Someone tell Gareth, Jason Euell is SHITE!!

Det e en fin liten landsby det her, med 2000 innbyggera inne i sentrumsomräde. Har e varnt som pä et sommarskift pä OVN 2 pä Ferroen sä det gär mykje i vatn, öl og kola. I dag gär det i öl og kola sia det visste seg at 6-pakninga med vatn eg kjöpte egentlig va Farris. Eg kvaelte heile ladninga i vasken. Supe ikkje ke sä helst.

I dag va eg og fikk med meg nän menutt av ei Arsenal-trening. Som tellskuar, vaellämaerke - sia eg e krank i kneet. Utrulig mange norske Arsenal fans her nere. Eg sto i breidd med dem i autografköen attmae arsebussn. Eg nöide meg me ä knipse nän billeda me telemofon. Mens spaelleran bei innkvartert i spaellarbussn kom plusselig han Arsene Wenger rundt nävva pä trösykkel - i go fart og UTEN SYKKELHJELM, tel informasjon. Eg bi ä sende et langt sykkelhjelmbrev tel London när eg kjaem heim.

Vest eg ist.

Eg har innkvartert meg pä et gjestehus. Haus Erika. Flott rom me TV og dusj og dass - tel stusselige 15 euro per natt. E jo naessn belliar einn ä ligge middagskvil pä sofaen heime.

No skal eg gä ä haille meg en urlitn middagskvil för eg traske bort ä ser kveldstreninga tel Arsenal. Mä se ka dem e lagd av.

Eg gjer förraessn fan i ä farte innom Tyskland no, förr den förrpeisa Formel Uno billettn kom aldri. I will see them in court när eg kjaem heim, den saken e grei.

När alt det e sagt sä snakka eg nettopp med biblotekartötta her i landsbyen. Ho meinte pä at over 70 000 turista farta innom her i löpe av sommarn. Ja, sa eg. Dä hadde det kanskje vorre en ide ä hadd en internettcafe i bygda? Ja, nei sa ho det har vi ikkje. Ho töve ikkje heiller. Her e ikkje internett ä oppdrive. Ho hadde en maskin pä bebloteke, men han va krank sä det einaste dä va ä gä i banken.

I banken?, sa eg. Ja, i banken sa ho. Sä no sett eg her i gangen i banken og skriv heddran. Pä Bad Walterdorf sin einaste maskin med internett. Men nettbank lot seg ikkje gjöre. Keine JAVA, sa banksjefen när eg saette meg tel.

JAVA eller nada java, det e gratis og franko ä bruke nettet. Vest ikkje det e gjedd förr pengan sä veit gu ikkje eg.

InterFjording Railfinn i Bad Waltersdorf

Ingen kommentarer: