mandag 17. november 2008

Arkiv: InterRail 2007 - 11

Litt kortar fra Bad Waltersdorf

Skrevet av Finnfjord 19. juli 2007, klokken 14.39

Laisn igjen. Han eti korr varnt her e. Veit ikkje kor eg skal gjöre av meg. Har naettopp vorre en go halltime inne pä supermarkedet Billa ä kjölt meg ner. Mä vaere den einaste plassn som har aircon her. Va sä varnt pä romme i natt at eg väkna sökkvät (uten ä ha pessa meg ut). Vinduan pä vi gap, men like ferrbainna steike varnt.

I tellegg tel at han e djevelsk varm i kastan sä haerest eg ikkje ä drekke kjöpvatne demmes. Vorlaus trur eg det heite. Smake myrvatn. Har prövd ä leitt etter andre merka, men ikkje ferrbandet. Slafse mykje jus som substitutt.

I parken derimot e det svalt oppuinner de store busken sä dit skal eg no.

Arsenal spaelle klokka 7 i kveld. I gär fikk eg 8 autografa som han Kim skla gje tel en gluint. Gode greier.

Va pä kino i gär ä säg Mr. Bean macht Ferien. Traurig forestilling, men kanske einaste filmen man kan se pä kino her, sia han aldri snakke. Ailt her e som kjent dubba tel tyskertsk

Snakkest heiii

FjordRailing InterFinn

Ingen kommentarer: