mandag 17. november 2008

Arkiv: Filippinene 2006 - 15

Brosmekongen

Skrevet av 15. juli 2006, klokken 14.35

Laugo: Estn i et noetteskall. Daeven 7 gveite lar seg hoere, men saann ufesk tar eg ikkje ombord. Kun BROSMA som e etanes fesk heraetter. MONKEY TENNIS!!

Ingrid: Triveli, triveli. Eg stekk innom i startn av august vest dokker e der. Maa ringe han tatern ang de datamaskinan. Bi greit aa starte opp. Va paa skolebes;k i gaar. 73 eleva i 3. klassen...i samme klasserom - paa stoerrelse med d nye dataromme. Trur vi skal sluitte aa klage...

Anneren: Arti at du flire! Daa faar eg loest aa skrive meir, sjoel om det e knaft med ti...aa eg toerr ikkje aa skrive om natta. Lyse paa skjermen teltraekke seg udyr... Sneiks! HEIA TIL!!

Line: Skriv ut tel kaem som heilst. Steinar e en gjaev kar!

Snakkes snart. Va sjuk idag, men aat globoid saa no e eg fresk...

No ska eg aa knoe presten i biljard.

BANGKOK LADYBOYS!!

Kommentarer

#1 Kommentar fra Line (svar):

Hallaisen. No e eg søkklei dettan været, har lest 5 bøker sia eg kom heim. Og d e på ei uka så d må vel være personlig rekord. Katti e det du reise fra Cebu el. ka d no enn heite der du e? Det e vel en lang reise...Har du fly fra Oslo t Tromsø? I såfall kan eg vel kanskje bære kjøre t Tromsø m biln din? Eg kjøre seinast torsdag 20/7. I går såg eg Senjatrollet førr første gong, va der lamme ho Wigdis, han Krestoffer og ho Mamma. Inngangsbilletten va vel nok førr å brødfø en heil familie der nede i en mnd. Kan eg tenke meg. Vi høres!
-Sister Sue-

Upassende? Tips moderator!Skrevet 16. juli 2006, klokken 16.11

#2 Kommentar fra flisifoten (svar):

No har eg åsså bynt me sånn her svineri...
Har lagt ut nåkka skriveria eg har kresta ut i ymse sammenhænga. Tænkte eg sku prøve meg litt på humor eg og. Steike arti!

Upassende? Tips moderator!Skrevet 16. juli 2006, klokken 19.34

#3 Kommentar fra steele justice (svar):

Hallais Sell!! har vært mye å gjøre på jobb og hjemme så har blidd dårlig me læsing dn hær uka, men nu e æ oppdatert! artige greier!!! men hvis du e reidd for dæm krypan rundt dær e d bare å trø dæm flat tenke æ... når kommer du hjem til norge igjen? ska nu hilse fra rampen!!

Upassende? Tips moderator!Skrevet 16. juli 2006, klokken 20.10

#4 Kommentar fra Line (svar):

Hei, har kje anna å gjøre enn å skrive kommentara her...kan d virke som ihvertfall. Iskaldt idag, ordentlig høstvær (i juli). Eg og han Kristoffer (sønn t ho Mona) såg på Simpsons her i går. Han Kristoffer syns d va litt rart at vi kunne være her: "Åffer kan vi være her når han mannen er borte?" spurte han på kav østlandsk. Eg måtte svare at du va jo brorn min, d kunne jo kje han vette. Forøvrig så viste d seg i går at ho Mamma har kasta d papiret kor han Steinar skreiv ned løysninga på Palestina/Israel-konflikten. Så då får dem vel bære fortsette å krige der nede...huff.
Håpe du e fresk no:)
-Sister Sue-

Ingen kommentarer: