mandag 17. november 2008

Arkiv: Filippinene 2006 - 14

Svar tel svemlingan heime

Skrevet av 14. juli 2006, klokken 07.10

Hei hei ailler foers tel aille nye laesera. LEGG INN KOMMENTARA, Please!

Line: Javaell ja saa dokker har tadd bjoerka. Ja kaffer ikkje:) Ser dokker foerr meg. Foerr min del ska du omsaa gje addressen hit tel kaem som heilst. Vest daem ikkje taale aa laese hedderan saa bi det daemmes sak. Eg skriv no det eg skriv uansett. Men ta no aa be dem som laes om aa skrive naan ord tebake her. Artiar foerr meg daa:)

Sverre Knepessar: Du e hard aa fare paa spraengsteinkonsaerta. Respekt!! Nokka ainna einn Blaatt og raatt pa Ottos antar eg. Faar du mae dg naan? t aille royke her nere vil ag ikkje sei, men daem som e bekka 35-40 aar trur eg e hard paa sortn. Aa teinner...ja du maakje snakke. Mange gaang naar folk staar aa prate tel meg saa staar eg baere meg hakeslaepp og kjik paa tainngarn. Ei tainn her og ei der og raessn har foerlatt gomman. Om eg ska ha nokka loennsokning veit eg ikkje. Kaem bryr seg...e jo fuillsjettn. Ivaerfail her nere.

Lena: Saa vi bei mae...jja det bi arbei paa os, men bi sekkert bra. Ho Mamma og soestra mi haekse og agaare tel Sunny Beach...sa daa har dokker naan aa hive stein paa eller nokka, vest han sku bi overskya og regn. Nokk amaa main jo gjore der nere. PS! Eg va der i fjor. Den aenklaste maaten aa faa kjoept marihuana paa e aa ta taxi. Vi haddekje foer satt oss in foer karn vefta med posn aa sku saelle. Steine galln!

Maria: Godt aa hoere at dokker laes, men at heile Finnfjorn laes trur eg e tjyve loegn. E no vael baere du og ho Lillemor i Skjelle som har fullfoert folkeskoln og kain laese. Du faar heller laese opp over lokalradjoen. Radio Finnfjord hadde vel gaadd ann aa faadd tell?

Ernst - kaem du e sin kar?: Ja eg e her nere. Kjaem heim om ei vekka, men bi a fare tebake en gaang i tia, den saken e grei.

Signing off..Goeran!


Kommentarer

#1 Kommentar fra Ingrid (svar):

Hallo!!
Ja det blei anna enn kjøtt-tur t Abisko på deg!Du overraske stadig, og e tøffar enn eg trudde.... Iallefall har eg lest reisebrevan dine og flirt masse.Du e steike god å skrive, kan mest se for meg opplevelsan dine.Trur eg må gjøre om timeplan din etter d her!Ellers såg eg at du hadde fådd med deg at vi kom med på LN.Det syns eg va kjempemæssig!

Regn,regn og atter regn!Satse på en fin høst.. Ha det fint,fortsatt!!

-inro-


Upassende? Tips moderator!Skrevet 14. juli 2006, klokken 13.40

#2 Kommentar fra Line (svar):

Helu, ja igår kveld va han Steinar på besøk. Han hadde lest reisebrevet dett (hadde fått utskrift fra han Mats) Og så fikk han resten av reisebrevet hos meg så han sku lese når han fikk brillan på seg heime. Han sa du va en ordkunstnar...hehe..og at du burde starte som skribent etter endt reise. Forøvrig så kom han Steinar på at han hadde løysninga på Palestina/Israel-konflikten. Han har skrevet det ned på en lapp t meg og ho mamma (så d kje sku bi avglømt) Forsåvidt godt tenkt, men eg e redd at bære å komme med et sånt forslag ville skapt enda meir konflikta. Men tanken va kje så verst. Du får lese sjøl ka han har skrevet når du kjem heim. Ps.mange av de som les reisebrevet dett har jo kje data, dem får d via via på ark/høytlesing. Og førr dem bi d vanskelig å skrive kommentara.
Dæsken førr et skitvær vi har no, det føles som om det e høst! Men men...d bi vel likar en gong:)
-Sister Sue-

Upassende? Tips moderator!Skrevet 14. juli 2006, klokken 16.40

#3 Kommentar fra Oddrun (svar):

Hei på du! Hørte rykter om at du va ute på laup ja. Kjempearti å lese blogg, og det hadde vært enda artiar hvis det va bilda i den åsså.. *hinthint* Uansett, håpe du har det bra og kose deg. :) Vi snakkes!

Ingen kommentarer: