mandag 17. november 2008

Arkiv: Filippinene 2006 - 16

Fuillsjettn av feber, men det gikk over

Skrevet av 18. juli 2006, klokken 04.39

Hallo ja. Eg sett her aa skal legg inn Dag 8, men svemmel som eg e saa har eg klart aa ikkje lagre dritn paa mp3-spaellarn min. Fan..eg som trossa feber og det som vaerre va foerr aa komme meg hit. Men ka fan, eg legg inn i maarakveld. I kveld skal agaare tel ei oy, med en diger baat. Vi skal overnatte ombord i baatn saa eg raegne med at turn tar si tid.

Line...eg skal vaere fra fredags kveld tel mandag i Oslo, foer eg ror nordover. Eg ringe naermar.

Oddrun det e auvert aa legge inn bilda naar verktoyet eg har her nere e nokka tyskertn la igjen naar daem stakk.

Har lie i feber i to doegn, men har vorre i grei form egntlig. Har maatta holdt meg innadoers. Det sug naar det ikkje e TV paa romme....

Justice: Du jobbe og slit. Gode greier!

Vi snakkes karar og vaekjar.

Guran

Kommentarer

#1 Kommentar fra LG (svar):

Tjenare
Du måste ha bantat av dig mycke på dom här dagarna?
FKS v/ Jan Erik Hansen sporte om LIBK forsatt ville ha ansvaret for vakta 1 dag p/uke i s.hallen. Tok meg friheten å sa ja. OK?
Vi har fått 2500:- fra Lenvik Kommune....
Merket du noe til jordbävningen?

tjalabajs

Upassende? Tips moderator!Skrevet 18. juli 2006, klokken 13.28

#2 Kommentar fra Aksel Troillvik (svar):

Din Fesk!

Veit du at Stabakk - TILL går mandagskveilln?

Ta no og ring meg når du e i Æslo uansett

Upassende? Tips moderator!Skrevet 19. juli 2006, klokken 17.34

#3 Kommentar fra line (svar):

Heluen, eg og ho Mamma e no i Tromsø. Kjørte biln din hit, så eg hente dg på flypl.tirsdagen. Håpe verkelig at du skriv om de resteranes dagan selv om ferien e over snart. Det e jo som en føljetong, og litt kjipt å kje få m seg slutten....hehe.
-Sister Sue-

Upassende? Tips moderator!Skrevet 20. juli 2006, klokken 10.49

#4 Kommentar fra kine86_6 (svar):

hei:) finnsnes sir du:)

kæm e du før nån?:)


Ingen kommentarer: