mandag 17. november 2008

Arkiv: InterRail 2007 - 5

Kort info tel dokker som e innom

Skrevet av Finnfjord 9. juli 2007, klokken 12.47

Som dokker kanske har faadd me dokker saa faar eg ikkje lagt ut de kommentaran dokker tel no har skrevve inn. Eg har faktisk ikkje faadd lest dem enda. Det e VG som har lagt om blogg-greia si og no plages dem med dittn og dattn.

Frustreranes og irriteranes.

No e eg kommen tel Sunny Beach, Bulgaria kor eg e aa traske ilag med han Frank og ho Nina, ja aassaa han Adrian.

Dem foerrlet i maarra mens eg bi vaeranes her tel loenna e kommen inn - den tolvte:) Blogg foerr de dagan eg har vorre gjoenna tel no vil bli lagt ut paa nettte de nearmaste dagan.

Eg sett paa hotellrommet og skriv paa laptoppen.

Saa have patience. Her e saa varnt at det nestn e herlsig. Saannn e det vel kanske nordpa og?

Uansett... no skal eg aa see pa formel 1 paa en pub her + at eg maa faa med med Brommapoikarnas bortekamp mot Gefle seinar i kveld. GOOO BROMMA!!

Vi hores.

InterRailing Fjordfinn

GH

Kommentarer

#1 Kommentar fra Catalyzator (svar):

Hei Finnfjord :)

Hvis du finner tillgang til en PC med FireFox nettleser innstallert så kan du får sett gjennom og godkjent kommentarer.

Det virker som om vgb ikke har tid til å reparere alle feilene som oppsto da de oppgradertte så vi sliter alle sammen.......

Upassende? Tips moderator!Skrevet 9. juli 2007, klokken 12.27

#2 Kommentar fra Finnfjord (svar):

Takk for tipset, men det har eg provd. Samme resultat. Har faatt en kompis til aa maile vgb ang kommentaran mine

gh

Ingen kommentarer: