onsdag 19. november 2008

Landskamp - på godt og ont


UKRAINA vs NORUEGA

I kveld e det igjen landskamp og e eg akkorat på tur å fare inn tel fotballpubben i Sørreisa.

E egentlig litt spent på kor det bi å fyke av, men kan ikkje sei eg direkte glede meg. Reidd førr å bi skuffa. Som vanlig, adenærsagt.

Men ka fan. Som fotballinteressert e man næssn nødt tel å se uansett om det bi både kjedelig og pinlig etterkvært. Det som svir mest e at dem i kamp etter kamp fyille opp laget med spællera i fra VIF. Den logikken bi eg aildri å førrstå.

Conspiracy? Skråsekkert! Inga bønn!

De siste kampan har man no ivertfaill hadd glede av å få se han Tore Reginiussen og han Tom Høgli med flagget på brøstet, som det så fint seies.

Og når det e sagt: Om dem har flagg eller drage på brøstet, det gjer eg 100% fan i. Førr min del kan dem omså spælle i kjeldressa med FK på brøstet, sålenge dem vinn en kamp innimeilla.













Kjæm tebake etter kampen med høyst personlige analysa og meininge.
Har faktisk litt trua i dag. Yderst litt ivertfaill.

Heiiiiii

Ingen kommentarer: